Backgrounds

Saturday 20 April 2013

Lebih baik kita berpura pura yang kita ni bahagia daripada kita merampas kebahagiaan orang lain.

Assalamualaikum. merujuk tajuk di atas. agak2nya kesian tak orang yang berpura2 demi kebahagiaan org lain. apalagi kebahagiaan org yang paling dia sayang. oh god. mcm drama2 petang la plak. giler kau tak sedih. but the way. sekarang baru aku tahu mcm mana rasanya berpura2 itu. perit lah . Noww aku rasa sendiri okay. aku tak tau nak luah kat mana ya . nak luah ngan mak . takut mak perli plak. nak luah gan kawan ,takut kawan tak respect plak. jadi satu2 tempat untuk meluah hanya lah dgn ALLAH SWT. Dialah maha mendengar , maha melihat apa yg kita sedang alami. sesungguh nya memang sangat kerdil hamba ini yg terlalu banyak mengharap kesempurnaan. 
tak sedar yg sempurna itu sememang nya tidak kekal,sbb semua org tak sempurna bukan??


gantung??

ku harus menemui cintaku mencari tahu hubungan kita? 
apa masih atau tlah berakhir?
kau menggantungkan hubungan ini
kau diamkan aku tanpa sebab
mahunya apa?
kuharus bagaimana? kasih

sampai kapan kau gantung 
cerita cintaku memberi harapan 
hingga mungkin ku tak sanggup lagi
dan meninngalkan dirimu 

detik2 waktu pun terbuang
teganya kau menggantung cintaku 
bicaralah biar semua pasti. 

yeayh jom nyanyi ramai2. haha.. giler kau tadi aku keja tiba2 air mata ni mengalir tiba2 punya gila. 
aku nda mau la gara2 gini mau nangis segala. mcm , mcm , mcm nda pnah ku rasa seperti aku betul2 malu dgn diriku sendiri. 
hanya dengan sedikit malu . pahitnya aku harus tanggungi. 
keberedaan cintaku dalam hati ku yg kau renangi. rasa resah singgah.bila terjadi perang. emosi kau dan aku.
aku kalau nak berjiwang. pekena dengan lagu . baru syiok. menghayal2 hahah. pgaruh tv ya. 
ia. kdg aku ni kasar sikit .jadi kalau aku ni aku ckp kasar abaikan eh. ada setengah lelaki dia tak faham n tak sporting bila pmpuan byk bunyi.
tapi aku masih pndai hormat org. em insyaALLAH .

jadi terpulang la kau nak nilai aku mcm mana ya bos. 


THE AISYAH KHAN
XOXO
AAL IIZ WELL

No comments: