Backgrounds

Monday, 31 August 2015

KESEDERHANAAN! ITULAH LEBIH MEMIKAT DAN MENGIKAT

 
 
PUTIHNYA MELATI MERAHYA DELIMA
KONON ITU BUKTI CINTAMU SETIA
TAPI SEBENARNYA KAU SEDANG BERPURA
USAH SERING BERDUSTA..
 
 
BUNGA DILAMANAN ,KUNING NAMPAK CANTIK,
BUKAN LUARANMU BUAT KU TERTARIK,
KERANA INDAHNYA BUKAN DIZAHIRAN,
INSHAALLAH JADI SUNTINGAN..
 
 
BIAR SEDERHANA CANTIKNYA,
SALKAN JUJUR DIHATINYA,
KU INGIN KEKASIH BAIK HATI BUDIIIIII.....
 
BIAR FESYEN OLDSKUL TAK TRENDY,
IMAN TEBAL CINNNTAI NABI,
ITU BAHAGIA SAMPAI KE MATI.........
 
 
 
Aiseh ini lagu bikin ngacok. Hahaha... Laguna tu c Bieber . Hahaha
 MACAM BAGUS LAGI KALAU PAKAI HURUP BESAR BAHH..
CAPSLOCK LAAAA .
 
MELALUI PENGAJARAN YG SAYA DAPAT DLM LAGU NI,
SETIAP MANUSIA MANADA SEMPURNA .MEREKA ADA KELEMAHAN MASING2
NAMUN ALLAH X MENCIPTAKAN KEKURANGAN ATAUPUN KECACATAN DENGAN SIA SIA.PASTI ADA KELEBIHAN DI SUDUT LAIN.
JADI SIAPA YG MAU CARI JODOH TU NDAPAYAHLA MEMILIH2 BA
KASI GO ON SAJA .
MEMANG SENANGLA KN CAKAP. HAHAHAHA
 
APAPUN SEMOGA DIPERMUDAHKAN URUSAN KALIAN!
AJA AJA FIGHTING! Basha!
Trip trip Kuria lagi. Bahaha.
 
Cau cincau. ASSALAMUALAIKUM.
 
PUBLISH.
 


TERUJA.TERDAPATNYA BLOG LAMA. HAHAHA

Assalamualaikum. Alaikum yeah.. haha. aku cek cek blog kan. Terjumpa blog Ku yg lama. Punya bidak. Hahaha. ketawa sendiri baca, adadah. Mcm tiada sdah followers Ku bah, wakaka. Mau brapa kali ketawa Ni aa.. gagaga . Okay, Kalau single2 Ni kan bagus ni layan blog. Bikin Kita siok sendiri. An, an,an. Kahkah. Sekarang tgh mkn tart telor,tart telor basi . Ahahahahhahaha. Kauu aa nyonya.mau saya mati capat ka, adohh. Tedala., bukan sy Mau crita nyonya skrg Ni, tapi tetiba fenin kenapa tart telor basi.sekiann.

Banyakk Sa Mau cerita Ni tapi pelan2 ... hahaha. Single jgk kan. Teda jugakk yang carik. Hahaha.
Usah biarkan gugusan kenangan trus meracuni fikiran. Jg biarkan prasaan mendominasi keadaan. Yaiyy. Kauu jagaaaaaaaaaaa. Lol.

Sunday, 21 April 2013

Jika ak mlngkah mngglknmu.. Jgn la ko mngejar spt mna ak mngejarmu.. Ttp berusaha lah mncari kredhaan Illahi.. Sebab d dlm keredhaan tu, tersimpul beribu kbhagiaan..jg dr, jg hati..bnyak mmberi dan kurang mngharap..bnyak mmbuat kebaikan dan x mngharap balasan itu adalah lebih baik dr segalanya..jg dr, jgn makan hati.. Yg patah kan tumbuh yg hilang kan berganti...bye2..:)

Saturday, 20 April 2013

bila diri terasa lemah, musnah dan menangis semahunya.

Bekunya air mata kerana kerasnya hati..,
Kerasnya hati kerana banyaknya dosa..,
Banyaknya dosa kerana lupakan mati..,
Lupakan mati kerana cintakan dunia.....

".Hawa, mahalkan cintamu, mahalkan maruahmu, mahalkan dirimu buat kaum Adam. Tiba masanya, ada satu dalam seribu khas buatmu."

 Setiap saat dan detik hati terkadang terasa debaranya menanti khabar darimu..tapi penantian ku hampa kerana kau kini telah menyepikan diri tanpa khabar berita..

Sembunyikan kebaikanmu sebagaimana kamu menyembunyikan keburukanmu.....

Jodoh ini tak semestinya dengan orang yang sudah lama kita kawan tapi mungkin jodoh kita dengan orang yang kita baru kenal. Semuanya Allah Taala yang tentukan.

 bila segala yang diimpikan didalam janji musnah, tiada penyembuh bagi hati kecuali dgn izin dari Allah...

Apabila Tuan Guru Dato’ Dr. Haron Din mula bersuara.

Saya tahu Saluran TV di malaysia ini adalah milk kerajaan, tapi Kerajaan itu bermakna milik rakyat. Pada masa ini UMNO dan BARISAN NASIONAL telah menyalahgunakannya. Ini kerana mereka menggunakan sepenuhnya kemudahan milik rakyat ini bagi menyiarkan kisah-kisah parti politik mereka sedangkan Pakatan Rakyat hanya diberi 10 minit untuk menyiarkan Manifestonya. Hari ini saya menonton berita di TV, saya rasa muka DS Najib hampir 20 minit, Rosmah 10 minit, muka saya pun masuk juga, tapi 1 saat setengah sahaja. Mereka inibukan saja tidak bersikap adil tetapi juga salah laku dalam mentadbir harta milik rakyat. Adakah MEREKA ini yang kamu mahu undi?

Tuan Guru Dato' Dr Haron Din
Timbalan Mursyidul AM PAS Malaysia
Rumah Hj Salleh Junus, Kampung Surau Utan Haji
20/04/2103 11.00 malam



nah berapa ramai like. brapa ramai share. btul jugak bah. aku bukak tv sia. pasal manifesto. berh bosannya. apalaie di tv 3 punya berjam live d situ, d tv 1 lagik pasal bicara segala. ya AMPUN,tak payah la ba takut sgt mau kamu sia yg berjanji terus. kalau kau terbaik. manang juak kamu  tu BN jangan kau risau. pernah ka jugak selama ni kamu nda menang? nda pnah kan. mak a berdoa sajala. 

BN ,PAS,  PKR , DAP, BEBAS KA.. 
Sama saito . terep dorang sia tu begaduh2 ya .
Org politik biasala bha.berdebat2 mcm2.sekali sbnrnya geng2 juga tu.haa..mcm tu gusti smackdown juga.tengkar2 kunun,sekali blkg tabir kwn2 aramaiti 

 haha.. well siapa pun pemerintah negara nanti. we all sentiasa support ko bah. 
nda lama jugak kita tggl di dunia ne cip. sakajap sak tu
kau tenang kau relaks sak bah. . ngehehe


THEAISYAHKHAN
ADIKAMIRKHAN 
XOXO #

LAWAK KE DER 2.

Assalamualaikum. mu nak tau korang2 suma. memang pecah perut aku npk lawak ke der 2 ne
memang pecah perut aku gelak, haha tak kering gusi okay, tidak sesekali, nonton lah kalau nda percaya ya. haha. memang mantap gandingan2 dorang ni. tahniah pada HANS ISAAC selaku directer  dorang, mmg semad laa. haha

firstly, aku ngok psembahan boboi gila kau ponti anak berbadan gemuk. wahahha afdlin shauki . kirim slm bro perut muuu. haha
kenak2 lagi part yang redha airways. hahah sampai sia d korea.  terjun ya. punya bodoh stewardes gtu . men lempar2 lagi kasi makann. c nabil lagi mintak air dibagi ba bilang tu host. wakakaka... paling terbaikk. 

paling pacah lagi c nabil buat lawak pasal nasir bilal khan. sama ya . sebiijik. ne kalau nasir bilal khan tgok ni msti dia ktawa terbahak2 org parodi dlm citer kat tanah kubur tu . wkwkwk. 
" PACIK BEGER TERBARU ADA? BEGER TERBARU ? HAH . HAH. HAH ADAA. 
BE .. BE .. BEGELUMANG DGN DOSA. HAHAHAH. 

PART c harith ni lagi mmg btul la apa yg dia citer pasal khidupan kat facebook terbaikk.. 
walaupun solo tapi msg sampai kat penonton. even lawak dia stuck2 
.

naahhhhhhh yg paling terpaling sa pecah ketawa ni
jozan. muahaha
aku suka dorang ni sbb kalau nak buat lawak. mmg muka dorg yg muka nda tahan mau ketawa jugak. masa tym dipaksa bercium tu lagi haha. jelek nya muka dorg perghwwww.
ahha tabik saya. 
DONT SAY ANYWORDS
DONT SAY ANYWORDS.
OH GOD. 

DOWNLOD TRUS NI MUVI. HARI2 bleh npk lagi. yeah.
nampak la. best rugi kamu nda ngok. cieh.
saja je ngok lawak2 mau kasi ubat hati yang terluka. terluka la sgt, eeuu.

THE AISYAHKHAN
XOXO
AAL IIZ WELL.


Lebih baik kita berpura pura yang kita ni bahagia daripada kita merampas kebahagiaan orang lain.

Assalamualaikum. merujuk tajuk di atas. agak2nya kesian tak orang yang berpura2 demi kebahagiaan org lain. apalagi kebahagiaan org yang paling dia sayang. oh god. mcm drama2 petang la plak. giler kau tak sedih. but the way. sekarang baru aku tahu mcm mana rasanya berpura2 itu. perit lah . Noww aku rasa sendiri okay. aku tak tau nak luah kat mana ya . nak luah ngan mak . takut mak perli plak. nak luah gan kawan ,takut kawan tak respect plak. jadi satu2 tempat untuk meluah hanya lah dgn ALLAH SWT. Dialah maha mendengar , maha melihat apa yg kita sedang alami. sesungguh nya memang sangat kerdil hamba ini yg terlalu banyak mengharap kesempurnaan. 
tak sedar yg sempurna itu sememang nya tidak kekal,sbb semua org tak sempurna bukan??


gantung??

ku harus menemui cintaku mencari tahu hubungan kita? 
apa masih atau tlah berakhir?
kau menggantungkan hubungan ini
kau diamkan aku tanpa sebab
mahunya apa?
kuharus bagaimana? kasih

sampai kapan kau gantung 
cerita cintaku memberi harapan 
hingga mungkin ku tak sanggup lagi
dan meninngalkan dirimu 

detik2 waktu pun terbuang
teganya kau menggantung cintaku 
bicaralah biar semua pasti. 

yeayh jom nyanyi ramai2. haha.. giler kau tadi aku keja tiba2 air mata ni mengalir tiba2 punya gila. 
aku nda mau la gara2 gini mau nangis segala. mcm , mcm , mcm nda pnah ku rasa seperti aku betul2 malu dgn diriku sendiri. 
hanya dengan sedikit malu . pahitnya aku harus tanggungi. 
keberedaan cintaku dalam hati ku yg kau renangi. rasa resah singgah.bila terjadi perang. emosi kau dan aku.
aku kalau nak berjiwang. pekena dengan lagu . baru syiok. menghayal2 hahah. pgaruh tv ya. 
ia. kdg aku ni kasar sikit .jadi kalau aku ni aku ckp kasar abaikan eh. ada setengah lelaki dia tak faham n tak sporting bila pmpuan byk bunyi.
tapi aku masih pndai hormat org. em insyaALLAH .

jadi terpulang la kau nak nilai aku mcm mana ya bos. 


THE AISYAH KHAN
XOXO
AAL IIZ WELL