Backgrounds

Friday 19 April 2013

AKU POST APA YG AKU RASA SKRG

DAN TERJADI LAGI. LUKA LAMA YANG TAK AKAN KEMBALI. HAHA.. senyuman dalam ketawa . itu mungkin saya. welcome back blog. sori u  blog terabai kan akhir2 ne. sbb aku lupa diri.
sebelum kita jauh melangkah kau katakan saja. itu aku tujukan padanya. jika hatimu masih berada bersama dia. tiada salah nya kau beritahu aku. tidak lah rasanya aku seperti dungu di sini menanti, mengharap sampai mati tanpa kata2 yang pasti suatu masa hadapan nanti. 

well jika ini dugaan yang mesti aku hadapi. aku hadapi bah. walaupun sakit. uiseh sakitlah sangat. hm hanya dengan perkataan yg aku rasa tidak lah teruk sangat, dia salah kan aku macam aku ni sdah bunuh org. hancur2 lumat2. woow you come the better man. wakaka. BABUN punca pkataan kami renggang. yes thats my fault. terpulang lah kalau itu rasa teruk sangat bagi kau. forgive me. one more tym this moment dia kata aku ne byk bunyi. hahaha. mmg pun aku ni org yg sgt bising. if u x suka katakan saja. aku rela undur diri demi ko bersama DIA si TUTT. i know u must have been love with her right???? 
i know laa... even u ckp x. but i knowlaa... dont act with me. 

saya sedia untuk kembali sendiri. berusaha untuk kesekian kali. benar lah orang kata lebih baik menyayangi org yg lebih myayangi kau daripada kau yg syg org.hah padan muka ya syah. maknnnn muuu tuu cinta. what the shitttttttttt. astagfirullah . 
really thats suck. omaigod3.  
aku harap yg lain lain yg jadi. mungkin kau takkan bercita2 untuk bersama dgn org yg lebih tggi dri kau. hihih. apa aku ckp ni. pagi2 merapuh. oh yeahhh 
aku punya kereta da siap bikin da . kau ada naaaaa
walaupun mahal tapi puas hati.. btw cari duit keluar duit. mmg bgtu la kalau mau hidup. 
kla assalamualaikum. nnti smbung lagi byee. 

THEAISYAHKHAN.
AAL IIZ WELL BABY. !!!
XOXOX

No comments: