Backgrounds

Saturday 20 April 2013

Apabila Tuan Guru Dato’ Dr. Haron Din mula bersuara.

Saya tahu Saluran TV di malaysia ini adalah milk kerajaan, tapi Kerajaan itu bermakna milik rakyat. Pada masa ini UMNO dan BARISAN NASIONAL telah menyalahgunakannya. Ini kerana mereka menggunakan sepenuhnya kemudahan milik rakyat ini bagi menyiarkan kisah-kisah parti politik mereka sedangkan Pakatan Rakyat hanya diberi 10 minit untuk menyiarkan Manifestonya. Hari ini saya menonton berita di TV, saya rasa muka DS Najib hampir 20 minit, Rosmah 10 minit, muka saya pun masuk juga, tapi 1 saat setengah sahaja. Mereka inibukan saja tidak bersikap adil tetapi juga salah laku dalam mentadbir harta milik rakyat. Adakah MEREKA ini yang kamu mahu undi?

Tuan Guru Dato' Dr Haron Din
Timbalan Mursyidul AM PAS Malaysia
Rumah Hj Salleh Junus, Kampung Surau Utan Haji
20/04/2103 11.00 malam



nah berapa ramai like. brapa ramai share. btul jugak bah. aku bukak tv sia. pasal manifesto. berh bosannya. apalaie di tv 3 punya berjam live d situ, d tv 1 lagik pasal bicara segala. ya AMPUN,tak payah la ba takut sgt mau kamu sia yg berjanji terus. kalau kau terbaik. manang juak kamu  tu BN jangan kau risau. pernah ka jugak selama ni kamu nda menang? nda pnah kan. mak a berdoa sajala. 

BN ,PAS,  PKR , DAP, BEBAS KA.. 
Sama saito . terep dorang sia tu begaduh2 ya .
Org politik biasala bha.berdebat2 mcm2.sekali sbnrnya geng2 juga tu.haa..mcm tu gusti smackdown juga.tengkar2 kunun,sekali blkg tabir kwn2 aramaiti 

 haha.. well siapa pun pemerintah negara nanti. we all sentiasa support ko bah. 
nda lama jugak kita tggl di dunia ne cip. sakajap sak tu
kau tenang kau relaks sak bah. . ngehehe


THEAISYAHKHAN
ADIKAMIRKHAN 
XOXO #

No comments: